2013. július 6., szombat

Hamarosan útrakelünk

Kedves Szülők!
Hamarosan útra kelünk. Ezért szeretném néhány dologra fölhívni a figyelmüket.

1. Kérjük töltsék ki és hozzák magukkal a gyülekezőre a szülői nyilatkozatokat arról, hogy a gyermek egészséges, a táborozáson részt vehet.
  2. buszos utazásra érzékenyek készüljenek föl megfelelő módon (B6 vitamin vagy Daedalon), továbbá jelezzék az indulás előtt, hogy inkább elöl utaznának.
  3. A buszon bőven lesz hely, mert egy 58 személyes autóbusszal indulunk útnak.
  4. Nagy melegeket jósol az időjárás előrejelzés - ezért kiemelten fontos a bőr nap elleni védelme napkrémekkel, a napszúrás megelőzése fejrevalóval, és a bőséges, folyamatos folyadék utánpótlás, továbbá az erős napfény ellen a szem védelme megfelelő védelmet nyújtó napszemüveggel. Kérjük, hogy ezekre Önök is figyelmeztessék gyermekeiket.
  5. Mivel a székelykeresztúri szállások szobái kisméretűek, ismét kérem, hogy a nagyméretű, kemény fedeles, csak kettényitott állapotban kezelhető bőröndök helyett sporttáskába csomagoljanak.
  6. Itt az ideje a utasbiztosítások megkötésének.
  7. Ha úgy döntenek, hogy váltanak lei-t, az a javaslatunk, hogy csak kisebb értékben tegyék. Szerda reggel már minden utazó válthat lei-t Gyulafehérváron - valószínűleg jobb kondíciók mellett, mint odahaza.
  8. Kedd este két fogásos meleg vacsorával várnak bennünket. Az utazásra azonban csomagoljanak megfelelő mennyiségű szendvicset - kizárólag tartós alapanyagokból.
  9. Hívják föl a gyerekek figyelmét az okos telefonok okos használatára - kizárólag a wifis internetkapcsolat opciót engedélyezzék.
  10. Bizonyos telefonoknál előfordulhat, hogy külön kóddal kell aktiválni a roamingot. Ezt a szolgáltató minden esetben - a határon küldött sms-ben megadja. Szóljanak nekünk a gyerekek, és segítünk az aktiválásban. Ellenkező esetben nem tudják majd őket telefonon elérni.
  11. Gyulafehérvári szállásunkon lesz internet - az esti órákban akár telefonos skype alkalmazással is elérhetik gyermekeiket. Lehetőséget adunk a blogon keresztüli üzenet váltásra is - sőt, várjuk, hogy érkezzenek a megjegyzések, amit minden esetben továbbítunk a gyerekekhez is.
  12. Ne feledjék, hogy kint egy órával előbbre kell állítanunk az órát. Ehhez igazítsák az internetes megkereséseket.
Bármilyen további kérdéssel nyugodtan keressenek a megadott elérhetőségeken!

Figyelem, változás!
Krix Judit tanárnő sajnos mégsem tud velünk utazni. Ezért Paitel Klára tanárnő (negyedik alkalommal táborozik velünk) kísér el bennünket (Szent István Általános Iskola pedagógusa).